2013. május 10., péntek

M

Serpenyős  marharagu
Felkockázott marhahús,  hirtelen megsütni fartő szójaszósz, bors, só. - Láttam elkészíteni és éhes lettem. Aztán keresgéltem, s találtam is néhányat.

Ezt olvastam valahol, de szerintem túl bonyolult.
Ki fogom próbálni!
Hozzávalók
500 g marhahús
50 g bacon, kockázva

100 g friss gomba
2 evőkanál margarin 
2 evőkanál liszt
1 teáskanál só
1 / 2 teáskanál bors
2 csésze vörösbor
2 csésze marhahúsleves
1 teáskanál szárított oregánó

1 teáskanál szárított kakukkfű, bors
2 csésze vörösbor
2 csésze marhahúsleves
1 teáskanál szárított oregán
1 teáskanál szárított kakukkfű

a bacont és a hagymát serpenyőben megpiritom , kiveszem ,
egy másik serpenyőben megpiritom az 4 x 4 cm- sre vágott sozótt és borsozott húst.
a bacont , hagymát visszarakom , ráöntöm a bort és a levest, mellé teszem a fűszereket is.
mielőtt teljesen kész kenne, beledobom a szeletelt gombár is.
készre fözöm , főtt burgonyával tálalom.


Nincsenek megjegyzések: